Connectant amb idil.li i1 server...

divendres, 30 de gener del 2009

CRACIOUS SHOW.

Hola amics, mentre aquesta setmana "descansem" (entre cometes) d'articles a la Web, ens enorgullim de poder presentar-vos per primera vegada en la nostra Comarca...
GRACIOUS SHOW

del Grup Regomello
Obra de musicomèdia que tindrà lloc el proper divendres 6 de febrer al Teatre Olímpia d'Oliva a les 22,30h i que ha organitzat la Delegació de Festejos de la nostra Comissió.

Regomello és un Grup que naix entre Elx i Torrellano (Alacant) i que els 5 components del mateix el bategen com a conjunt de circumstàncies. Sergio, Jesús, Michel, David i David 2, encara que junts des de 2002, ja han confeccionat 3 obres còmiques (Gracious Show, Tokishi i Jo Mama!), la primera d'elles serà la que disfrutarem nosaltres.
Aquest grup ha actuat en Tele Elx, Punt 2 i Canal 9, així com en Teatres de tot arreu d'Espanya (podeu buscar el gran nombre de fans que tenen) així que no es perdau l'actuació del proper divendres 6 de febrer, serà a les 22,30h al Teatre Olímpia, com hem dit, i al mòdic preu de 5 €.
Podeu comprar la vostra entrada a qualsevol Faller de la nostra Comissió, en les taquilles del Teatre el mateix dia (a partir de les 21,30h) o bé podeu sol·licitar més informació als següents e-mails:

webmaster@fallacasadalonso.com
teatre@fallacasadalonso.com
festejos@fallacasadalonso.com

Per a mantindre's informat de l'event:
www.fallacasadalonso.com
www.regomello.com

Vos esperem!!

Enquesta Millor Teatre.

Hola de nou amics. Vos recordem que demà acaba el plaç per a poder votar en l'enquesta al millor Teatre del Concurs Salvador Soler i Soler, apureu els vostres vots i de seguida sabrem quina ha sigut la millor obra per a vosaltres aquest any i ho compararem amb el resultat del Jurat.

Salutacions i bon cap de setmana!

dilluns, 26 de gener del 2009

Presentació de les nostres Falleres Majors.

El passat dissabte dia 24 de gener, fou la presentació de les nostres Falleres Majors i Presidents per al 2009.
En un esenari recordant al nostre poeta Ausias March, presentarem davant de tot el poble a Veronica i Mar, fallera major i fallera major infantil, i als nostres presidents, Camilo i Carles, com als nostres representants per a les properes falles.

Des d'ací donar l'enhorabona als respresentants de la nostra comissió per a l'any 2009, i dessijar-los que siga un any inoblidable per a tots ells, la vostra falla intentarà fer-ho possible.

ENHORABONA VERO, MAR, VICENT I CARLES.

diumenge, 25 de gener del 2009

Retràs Endevina DUO.

Hola amics, per problemes tècnics es posposa l'Endevina DUO per al proper dilluns 2 de febrer.
Disculpeu les molèsties i molt bona setmana a tots.-

Aniversari del nostre president.

Avui dia 25/01/09 es l'aniversari de Vicente Llorca, alias Camilo, o alias el presi.


Es el 60 aniversari del president de la nostra falla.

Li dessitgem moltes felicitats de part de tota la comissió.

FELICITATS!!!!

Aniversari 24/01/09

Ahir dissabte fou la presentació de nostres falleres majors, i també fou l'aniversari d'un faller de la nostra comissió.

Eloy Ferrandis i Pastor va cumplir 14 anys, i ho va cel·lebrar en el Palau Miramar junt a tots nosaltres.



Des de la web de la Falla Casa d'Alonso volem dessitjar-li un feliç aniversari, i que cumplixca molts anys més en aquesta comissió.

FELICITATS!!!

divendres, 23 de gener del 2009

Solució Endevina qui és (19.01)

De nou divendres, moment de conéixer la identitat del personatge faller setmanal a l'Endevina qui és. Aquest (difícil) Endevina amagava l'identitat de:
Vanessa Camps

Secretaria de la JLF i Fallera de la comissió de l'Estació. Heu sigut varis els encertants, però el més ràpid fou MERUT (serà per què és l'home?), que deurà triar aspecte setmanal a la pàgina. L'actualització del rànquing és produirà durant les properes hores.

I res més, comentar que vos esperem a TOTS demà en la nostra presentació a les 19.30h al Teatre Olímpia (per als de fora d'Oliva dir-vos que l'entrada és gratuïta)

Salutacions.-

dilluns, 19 de gener del 2009

Presentació Falla l'Estació 17/01/09

El passat dissabte li va tocar el torn a la presentació de la Falla l'Estació, va tenir lloc on sempre, al teatre Olimpia d'Oliva.


Des de la web de la Falla Casa d'Alonso, volem donar l'enhorabona a les falleres majors de l'Estació, dessitjant que siga un any inoblidable per a elles.
MOLTES FELICITATS!!!


Xiquets, que el proper dissabte ja ens toca a nosaltres, prepareu tratges i decorat, estandard i música, que aixó ja ho tenim ahi.
Vos esperem a tots al teatre Olimpia el proper dissabte 24 de gener.

Endevina qui és (19.01)


Dilluns de nou i en esta ocasió torn d'un nou Endevina qui és, si bé un poc més especial, ja què el personatge que vos presentem ha sigut altament modificat, així que aquest trucatge no és apte per a persones que és deixen portar per l'opinió dels demés, ja ho avise, personalment pense que és 'de nivell avançat':

Sort a tots i ja sabeu, la solució, actualització del rànquing i guanyador setmanal el proper divendres de vesprada.
Bona setmana i el dissabte la nostra presentació, no se la podeu perdre!

divendres, 16 de gener del 2009

Solució Endevina DUO (12.01)


Divendres per fi, moment de ficar-li solució a les dos cares del nostre concurs setmanal. Es tractava de:

Membre de JLF i acompanyant de Cort d'Honor respectivament, per tant la guanyadora setmanal és NOE, que deurà triar l'aspecte de la nostra Pàgina per als propers 7 dies. Enhorabona a tots els encertants. Nosaltres tornarem el proper dilluns amb un nou Endevina qui és. Fins aleshores, sigau bons este cap de setmana!